آوات انرژی پارس

دیزل ژنراتور

شرکت آوات انرژی پارس یه عنوان یکی از پیشگامان صنعت برق در ایران، با تامین دیزل ژنراتورهای کوپل فابریک کامینز پاور و اجرای نیروگاه‌های دیزلی و گازسوز، در خط مقدم توسعه و پیشرفت صنعت برق کشور قرار گرفته است. بهره‌گیری از دانش فنی کارشناسان زبده داخلی و حمایت سوپروایزری از سوی شرکت‌های بزرگ اروپایی، آوات انرژی پارس را قادر ساخته تا با عقد قراردادهای EPC و EPCF با کارفرمایان بزرگ دولتی و بخش‌های مختلف صنعت، نقش مؤثری در توسعه و پیشرفت صنعت برق کشور ایفا کند.

تضمین قیمت

قیمت رقابتی

تضمین اصالت

اصالت کالا قابل استعلام

گارانتی

12 ماه گارانتی

خدمات پس از فروش

ده سال خدمات و تامین قطعات

دیزل ژنراتور چیست؟

دیزل ژنراتور که به آن موتور برق نیز گفته می‌شود، مجموعه‌ای است که انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل کرده و برق مورد نیاز مصرف کننده‌ها را تامین می‌کند. در دیزل ژنراتور، انرژی مکانیکی توسط یک موتور دیزلی نوع احتراق داخلی تامین شده و یک ژنراتور برق این انرژی مکانیکی را مستقیماً به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند.

نحوه عملکرد دیزل ژنراتور

گفتیم که دیزل ژنراتور انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌‎کند. اما گام نخست در این فرآیند، تولید انرژی مکانیکی توسط موتور دیزلی می‌باشد. سوخت گازوئیل در موتور دیزل با هوای متراکم شده در سیلندرهای موتور واکنش نشان داده و پس از احتراق، انرژی شیمیایی آن به انرژی حرارتی و مکانیکی تبدیل می‌شود که سبب حرکت پیستون‌ها در داخل سیلندر می‌گردد. حرکت پیستون‌ها نیز باعث گردش میل‌لنگ موتور و تولید انرژی مکانیکی نوع دورانی می‌‎شود. این انرژی مکانیکی موتور از طریق یک اتصال که به آن کوپلینگ گفته می‌شود به شفت ژنراتور منتقل و سبب گردش رتور ژنراتور شده که باعث تولید برق متناوب در سیم‌پیچ‌های استاتور ژنراتور می‌شود.

اجزای دیزل ژنراتور

اجزای دیزل ژنراتور

مجموعه دیزل ژنراتور علاوه بر موتور دیزل و ژنراتور برق، شامل بسیاری از اجزا و قطعات مهم و حیاتی است که در کارکرد آن نقش مهمی دارند. اجزای دیزل ژنراتورها با توجه به نوع، حساسیت کاربرد و تکنولوژی ساخت آن‌ها متفاوت بوده، اما برخی از قسمت‌های اصلی در تمام دیزل ژنراتورها مشترک هستند.

سیستم اگزوز

وظیفه سیستم اگزوز در یک دیزل ژنراتور، انتقال دود و گازهای ناشی از احتراق داخل موتور به بیرون از محل نصب و کاهش آلودگی صوتی مجموعه دیزل ژنراتور است. یک سیستم اگزوز مناسب باید به گونه‌ای باشد که گازهای خروجی دیزل ژنراتور، از نزدیک‌ترین نقطه ممکن به اتمسفر منتقل شوند. سیستم اگزوز نقش بسیار مهمی در عملکرد و کارایی دیزل ژنراتور دارد. اصلی قسمت سیستم اگزوز، سایلنسر یا همان منبع اگزوز است که نقش تعیین کننده‌ای در میزان کاهش صدا و گازهای تولید شده توسط موتور دیزلی دارد.

موتور دیزلی

موتور دیزل یک موتور پیستونی نوع احتراق داخلی است. سوخت مصرفی موتور دیزل گازوئیل است که انرژی شیمیایی آن طی واکنش با هوای فشرده شده داخل پیستون محترق شده و انرژی آزاد شده داخل سیلندر، باعث حرکت پیستون و گردش میل‌لنگ موتور می‌شود. توان موتور دیزلی، توان حقیقی خروجی دیزل ژنراتور را مشخص می‌کند.

تنظیم کننده اتوماتیک ولتاژ

تنظیم کننده ولتاژ اتوماتیک (Automatic Voltage Regulator) یکی از اجزای کلیدی در دیزل ژنراتور است که به افزایش راندمان و پایداری آن کمک می‌کند. وظیفه اصلی AVR ژنراتور، تامین توان الکتریکی به صورت پایدار و ثابت است. AVR با تنظیم جریان تزریقی به سیم‌پیچ استاتور تحریک، جریان رتور ژنراتور را تغییر داده که باعث ثابت ماندن ولتاژ خروجی ژنراتور در بارهای متغیر می‌گردد. AVR ولتاژ خروجی ژنراتور را تثبیت می‌کند.

ژنراتور

ژنراتور که به آن آلترناتور هم گفته می‌شود، انرژی مکانیکی موتور دیزلی را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند.  ژنراتورها دارای دو دسته سیم‌پیچ هستند؛ سیم‌پیچ‌های ساکن که درون آن‌ها ولتاژ القا می‌شود و به آن استاتور گفته می‎شود و سیم‌پیچ‌های متحرک که بر روی شفت ژنراتور قرار گرفته و با محور ژنراتور حرکت چرخشی دارند. اساس عملکرد ژنراتور، اصل القای الکترومغناطیس فارادی بوده که مطابق با آن، حرکت یک هادی در یک میدان مغناطیسی باعث القای ولتاژ در آن می‌شود. گردش دورانی شفت ژنراتور باعث چرخش روتور آن شده و یک میدان مغناطیسی متغیر متغیر با زمان تولید می‌کند که این میدان متغیر درون سیم‌پیچ‌های استاتور ولتاژ متناوب (AC) القا می‌کند. توان ژنراتور متناسب با توان موتور دیزلی انتخاب می‌شود و مقدار توان راکتیو دیزل ژنراتور را مشخص می‌کند.

شاسی

شاسی دیزل ژنراتور یک پایه یا چهارچوب مستحکم فلزی است که قطعات اصلی و سنگین مجموعه دیزل ژنراتور شامل موتور دیزلی، ژنراتور، رادیاتور و … بر روی آن استقرار یافته و به یکدیگر متصل می‌گردند. شاسی باید بگونه ای طراحی گردد تا علاوه بر توانایی تحمل وزن موتوردیزلی و ژنراتور، تحمل نیروهای وارد شده در هنگام حمل و نقل مجموعه و نیز لرزش‌ها در زمان کار دیزل ژنراتور را نیز داشته باشد. استفاده از قطعات خاص از جمله لرزه گیر در مجموعه شاسی به منظور کاهش نیروهای ضربه ای و لرزشی در زمان کار دیزل ژنراتور ضروری بوده که انتخاب آنها با توجه به وزن موتور و ژنراتور و نیز گشتاور چرخشی آنها صورت می‌گیرد.

سیستم کنترل

اگر ما دیزل ژنراتور را به یک انسان تشبیه کنیم، سیستم کنترلی مغز آن خواهد بود. سیستم‌ کنترل دیزل ژنراتور نقش حیاتی در کیفیت عملکرد و طول عمر آن دارد. سیستم‌های کنترلی بر عملکرد اجزای دیزل ژنراتور نظارت داشته و آن‌ها را کنترل و مدیریت می‌کنند، نقش مهمی در پاسخ به نیازهای کاربران دارند. از جمله وظایف این سیستم‌ کنترلی دیزل ژنراتور می‌توان به راه اندازی و خاموش کردن آن، تنظیم بار، حفاظت از ژنراتور و موتور دیزل در برابر شرایط نامطلوب و نمایش وضعیت اجزای دیزل ژنراتور اشاره کرد. سیستم کنترل، یک عنصر حیاتی است که به بهره‌برداری ایمن و کارآمد مجموعه دیزل ژنراتور کمک می‌کند.

مخزن سوخت‌

به منظور تامین سوخت مورد نیاز موتور دیزلی باید با توجه به میزان مصرف سوخت هر دیزل ژنراتور، یک مخزن گازوئیل مناسب پیش‌بینی گردد. دیزل ژنراتورها معمولا دارای دو مخزن سوخت هستند؛ یک منبع سوخت روازنه که در مجاورت و نزدیکی دیزل ژنراتور و در برخی طرح‌ها در داخل شاسی آن تعبیه شده، نصب می‌شود و حجم آن متناسب با 8 الی 12 ساعت کارکرد دیزل ژنراتور در نظر گرفته می‌شود.  منبع اصلی با ظرفیت بزرگتر از منبع روزانه در محلی مناسب با امکان ارتباط به منبع سوخت روزانه پیش بینی می‌گردد.

سیستم خنک کاری

بیشتر انرژی ناشی از احتراق سوخت در موتور دیزل به انرژی گرمایی تبدیل می‌شود و مقدار قابل توجهی گرما از طریق سطوح داغ و مایع خنک کننده آن به محیط اطراف منتقل می شود. اگر این حرارت از اطرف موتور دفع نشود، منجر به آسیب رساندن به دیزل ژنراتور می‌گردد و از طول عمر آن می‌کاهد. لذا وجود یک سیستم خنک کنده برای دفع حرارت اطراف دیزل ژنراتور بسیار ضروری است. به طور کلی سیستم خنک‌کاری در دیزل ژنراتور سه عملکرد مهم را انجام می‌دهد. ابتدا گرمای اضافی را از موتور خارج می کند. دوم، موتور را در سریع ترین زمان ممکن به دمای کارکرد مناسب می‌رساند و در نهایت دمای موتور را در محدوده‌ای که بهینه‌ترین  عملکرد را دارد، حفظ می کند.

کاربرد دیزل ژنراتور

قابلیت دیزل ژنراتورها در تولید برق پایدار و مطمئن در شرایط اضطراری یا در مناطقی که امکان دسترسی به شبکه سراسری برق وجود ندارد، باعث شده این دستگاه‌ها در کاربردهای مختلف از جمله صنایع، مؤسسات تجاری و سیستم‌های برق اضطراری به عنوان انتخاب اول مورد استفاده قرار گیرند. دیزل ژنراتور به عنوان پشتیبان برق شبکه در حساس‌ترین مکان‌ها مانند بیمارستان‌ها، فرودگاه‌ها، ساختمان‌های دولتی، کارخانجات، صنایع مخابراتی، دیتاسنترها و حتی نیروگاه‌های اتمی نصب شده و در هنگام بروز هر گونه وقفه و قطعی برق شبکه، تامین انرژی الکتریکی مصرف‌کنندگان را برعهده می‌گیرد. همچنین در مناطق دور افتاده و صعب العبور که مانند معادن یا برخی صنایع که به شبکه سراسری برق دسترسی ندارند، از دیزل ژنراتور برای تامین انرژی مورد نیاز در طول 24 ساعت شبانه روز استفاده می‌شود. تمامی استانداردهای مربوط به ایمنی و آتش‌نشانی در کشورهای مختلف، استفاده از دیزل ژنراتور برای برق اضطراری ساختمان‌ها و مراکز تجاری را الزامی نموده‌اند.

مزایای دیزل ژنراتور

ممکن است این سوال پیش بیاید که چه چیزی باعث می‌شود دیزل ژنراتور نسبت به سایر منابع تولید برق، برتری داشته انتخاب اول در نظر گرفته شود؟ موتورهای دیزلی به دلیل برخورداری از مزایایی همچون قابلیت اطمینان بالا، بادوام بودن و عملکرد مناسب تحت بار، اکثریت قریب به اتفاق موتور ژنراتورهای اضطراری مورد استفاده در صنایع و کاربری‌های مختلف را تشکیل می‌دهند. برخی از مهم‌ترین و مزیت‌های دیزل ژنراتور عبارتند از:

بهره‌وری سوخت

چگالی انرژی در سوخت گازوئیل نسبت به بنزین و گاز طبیعی بیشتر است بوده به عبارتی برای تولید مقدار ثابتی از انرژی، مقدار سوخت مورد نیاز برای گازوئیل از سایر سوخت ‌ها کمتر است. به طور دقیق، محتوای انرژی در گازوئیل حدود 36.7 مگاژول در هر کیلوگرم است، در حالی که بنزین حدود 33.7 مگاژول در هر کیلوگرم می‌باشد و این بدان معنی است که بهره‌وری سوخت گازوئیل حدود %16 درصد بیشتر از بنزین است.

هزینه نگهداری پایین

در مقایسه با موتور ژنراتورهای گازسوز، دیزل ژنراتورها نسبت به موتور ژنراتورهای گازسوز از اجزای کمتری ساخته شده و سرویس‌های دوره‌ای  کمتر و ساده‌تری داشته که این امر باعث کاهش هزینه‌های نگهداری آن‌ها می‌شود.

کارکرد ایمن

سوخت گازوئیل نسبت به گاز طبیعی و بنزین، خطر اشتعال کمتری داشته که همین این ذخیره گازوئیل را نسبت به سایر سوخت‌ها آسان‌تر می‌کند.

دوام و طول عمر بالا

دیزل ژنراتورها می‌توانند برای مدت طولانی کار کرده و با نگهداری مناسب در شرایط سخت عملکرد مناسبی از خود نشان دهند. به طور معمول دوره انجام اورهال‌ برای دیزل ژنراتورها معمولا هر30 هزار ساعت (بسته به کاربری و شرایط محیطی محل نصب می‌تواند متفاوت باشد) در نظر گرفته می‌شود. دمای احتراق سوخت در موتورهای دیزل از واحدهای گازی پایین‌تر بوده که باعث می‌شود دیزل ژنراتورها از طول عمر کلی بیشتری برخوردار باشند.

معایب دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتورها در کنار تمامی مزایا و برتری‌‌هایی که دارند، دارای معایبی نیز هستند که در این قسمت به برخی از مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

آلایندگی محیط

مانند تمام موتورهای احتراقی که از سوخت‌های فسیلی استفاده می‌کنند، گازهای حاصل از احتراق سوخت در یک دیزل ژنراتور نیز حاوی مقادیر قابل توجهی کربن دی اکسید، NOX، ذرات معلق و سایر آلاینده‌ها است که با رشد و توسعه تکنولوژی ساخت دیزل ژنراتورهای نوین و وضع قوانین و مقررات توسط سازمان‌‌های محیط زیست، تولید این آلاینده ها روز به روز در حال کاهش و بهبود می‌باشد.

آلودگی صوتی

اگرچه در دیزل ژنراتورهای امروزی این مسئله تا حدود زیادی بهبود یافته، اما کارکرد دیزل ژنراتور همواره با آلودگی صوتی و سر و صدا همراه است که این امر می‌تواند در مناطق مسکونی و یا کاربری‌های خاص مانند بیمارستان‌ها، موجب بروز نارضایتی گردد. معمولا برای حل این مشکل و کاهش میزان آلودگی صوتی دیزل ژنراتورها از از کانوپی سایلنت یا سایلنسر مخصوص مناطق مسکونی استفاده می‌شود.

انواع دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتورها تجهیزات پرکاربردی هستند که با توجه به کوپل، کاربری، مکان نصب، توان، نوع موتور، تکنولوژی ساخت و … می‌توان آن‌ها در دسته‌بندی‌های متنوعی قرار داد. در ادامه به بررسی مهم‌ترین دسته بندی‌ها‌ برای انواع دیزل ژنراتورها می‌پردازیم:

انواع کوپل دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتورها به لحاظ کوپل به دو دسته‌ی اصلی دیزل ژنراتورهای کوپل فابریک و دیزل ژنراتورهای کوپل متفرقه تقسیم می‌شوند. کوپل فابریک به آن دسته از دیزل ژنراتورها گفته می‌شود که اجزای اصلی مانند موتور دیزلی و ژنراتور توسط یک سازنده واحد تولید و فرایند مونتاژ و کوپل دیزل ژنراتور توسط همان سازنده انجام شود. (کلمه فابریک از Fabricate در زبان انگلیسی و به معنای ساختن و تولید برگرفته شده و ترکیب کوپل فابریک در دیزل ژنراتور به معنای کوپل موتور دیزلی به ژنراتور توسط سازنده این اجزا می‌باشد). این در حالی است که بر اساس یک باور غلط و اشتباه رایج در کشور ما، به تمامی دیزل ژنراتورهای کوپل شده توسط یک شرکت خارجی دیزل ژنراتور کوپل فابریک گفته می‌شود! در حالیکه تنها دیزل ژنراتورهای کوپل فابریک در دنیا شرکت‌های Cummins Power Generation، CATERPILLAR، Onsite Energy و برخی از دیزل ژنراتورهای شرکت FG Wilson کوپل فابریک محسوب می‌شوند و هر دیزل ژنراتوری به جز تولیدات شرکت‌های فوق، در دسته دیزل ژنراتورهای کوپل متفرقه قرار می‌گیرند.

انواع کاربری دیزل ژنراتور

استاندارد بین‌المللی ISO 8528، سازندگان دیزل ژنراتورها را موظف نموده براساس مجموعه‌ای از معیارها و شرایط استفاده از دیزل ژنراتور، توان خروجی آن را برای شرایط مختلف مشخص نمایند. استاندارد ISO8528-1 شرایط هریک از این کاربری‌ها را تعیین نموده که هنگام استفاده از دیزل ژنراتور باید این شرایط در نظر گرفته شوند. استاندارد ISO8528 برای دیزل ژنراتور، چهار کاربری اصلی شامل استندبای (Standby)، پرایم (Prime)، دائم‌کار (Continuous) و دیتاسنتر (Data Center) را تعریف کرده است. تولیدکنندگان دیزل ژنراتور موظفند برای کاربری‌های مختلف، توان خروجی دیزل ژنراتور را مشخص نمایند. از دیزل ژنراتور اضطراری یا همان استندبای به عنوان پشتیبان برق شبکه استفاده می‌شود و در مواقع قطع برق، مصرف‌کننده‌های اضطراری را تامین می‌کند. از دیزل ژنراتور در کاربری پرایم بیشتر برای حالتی استفاده می‌شود که به دلایل مختلف، دسترسی به شبکه سراسری امکان‌پذیر نبوده و دیزل ژنراتور تنها منبع تامین برق مورد نیاز مصرف‌کننده‌ها است. از دیزل ژنراتور در کاربری دائم‌کار نیز در نیروگاه‌های دیزلی استفاده می‌شود.

انواع مکان نصب دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتورها به لحاظ مکان نصب به دو دسته دیزل ژنراتورهای قابل نصب در فضای آزاد (Outdoor) و دیزل ژنراتورهای قابل نصب در فضای بسته (Indoor) دسته‌بندی می‌شوند. دیزل ژنراتورهایی که در فضای آزاد نصب می‌شوند باید حتما از نوع کانوپی‌دار (Enclosed) باشند در برابر شرایط آب و هوایی مختلف به آن‌ها آسیبی نرسد. دیزل ژنراتورهای قابل نصب در فضای بسته نیز هم می‌توانند از نوع کانوپی دار و هم از نوع بدون کانوپی (Open Type) باشند.

انواع دیزل ژنراتور سه فاز و تک فاز

برق تولید شده توسط دیزل ژنراتور می‌تواند از نوع سه‌فاز یا تکفاز باشد. دیزل ژنراتورهای تکفاز معمولا برای مصارف مسکونی و کسب و کارهای کوچک با توان پایین مورد استفاده قرار می‌گیرند و ژنراتور آن‌ها از نوع تکفاز می‌باشد. دیزل ژنراتورهای سه‌فاز برای توان‌های بالاتر و مصارف صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند و اکثریت قریب به اتفاق دیزل ژنراتورهای موجود در بازار را تشکیل می‌دهند.

راهنمای انتخاب و خرید دیزل ژنراتور مناسب

در هنگام خرید دیزل ژنراتور، تعیین ظرفیت و توان مناسب برای پاسخگویی دقیق به نیاز مصرف کننده‌ها همواره چالش برانگیز است. با وجود اینکه بهترین روش‌ تعیین ظرفیت دیزل ژنراتور، استفاده از نرم افزارهای سایزینگ و مشورت با سازنده می‌باشد، اما همچنان درک و شناخت نسبت به عوامل تاثیر گذار بر ظرفیت مورد نیاز، باعث می‌شود شما با اطمینان بیشتری نسبت به خرید دیزل ژنراتور اقدام کنید. عواملی همچون نوع مصرف کننده‌ها، شرایط محیطی، ظرفیت مورد نیاز، سوخت و … بر روی سایز دیزل ژنراتور انتخابی تاثیر گذار می‌باشد. پیش از هرگونه اقدام به خرید دیزل ژنراتور باید شناخت کافی نسبت به شرایط پروژه و خصوصیات بارها و مصرف کننده‌های مورد نظر را بدست آورید. هنگامی می‌توان خرید دیزل ژنراتور را موفقیت‌آمیز دانست که تمامی شرایط تاثیر‌گذار بر انتخاب دیزل ژنراتور، در نظر گرفته شده باشد. پارامترهای مهم و محدودیت‌های پروژه مانند حداقل بار، حداقل افت ولتاژ مجاز، کاربری دیزل ژنراتور، شرایط محیطی محل نصب و … در خرید دیزل ژنراتور تاثیر مهمی دارند. عامل مهم بعدی که مهم‌ترین گام در خرید دیزل ژنراتور می‌باشد، شناخت و درک صحیح نسبت به ویژگی‌های مصرف کننده‌ها است. رفتار بارهای ضربه‌ای، مصرف‌کننده‌های غیرخطی مانند باتری‌شارژرها و UPS ها، بارهای موتوری و ضریب توان مصرف کننده، نقش تعیین کننده‌ای در خرید دیزل ژنراتور و تعیین توان دستگاه دارند. ترتیب به مدار آوردن مصرف‌کننده‌ها نیز بر ظرفیت دیزل ژنراتور مورد نیاز تاثیر داشته و در نهایت خرید دیزل ژنراتور باید با آینده‌گری و در نظر گرفتن طرح‌های توسعه انجام شود.

مصرف سوخت دیزل ژنراتور

مقدار مصرف سوخت در دیزل ژنراتور به عوامل مختلفی از جمله توان، تکنولوژی ساخت موتور، بار دیزل ژنراتور و شرایط محیطی محل دیزل ژنراتور وابسته می‌باشد. در جدول زیر مقدار مصرف سوخت در دیزل ژنراتورهای کامینز پاور نمایش داده شده است.

Gen Set Size (Standby Rating)Fuel Consumption @ 25% Load (Lit/h)Fuel Consumption @ 50% Load (Lit/h)Fuel Consumption @ 75% Load (Lit/h)Fuel Consumption @ 100% Load (Lit/h)
110 KVA12.517.52936
150 KVA7.412.919.427.2
170 KVA15.223.231.539.6
200 KVA15.127.436.845.3
220 KVA16.429.339.448.8
275 KVA16.73045.862.5
300 KVA18.232.75068.2
400 KVA22416082
450 KVA24456792
550 KVA30.753.377.1103.4
640 KVA4069107163
700 KVA4480116154
825 KVA4787126166
900 KVA5092134178
1000 KVA55105154204
1100 KVA58113167224
1250 KVA79137196256
1400 KVA83153221293
1675 KVA92165253345
2000 KVA119203292393
2250 KVA138229328437
2500 KVA140252368500
2750 KVA133292.7414.4526.5
3000 KVA181349481619
3500 KVA193344503670

دیزل ژنراتور کامینز پاور

شرکت Cummins Power Generation یکی از برترین تولیدکنندگان انواع دیزل ژنراتور در دنیا شناخته می‌شود. بیش از یک قرن تجربه این شرکت در طراحی و ساخت تخصصی دیزل ژنراتور از یک سو و انجام تست‌های مربوط به عملکرد کلیه قطعات و لوازم آن در کارخانه‌های معتبر گروه کامینز از سوی دیگر، باعث شده دیزل ژنراتورهای ساخت این شرکت ضمن برخورداری از بالاترین استانداردهای روز دنیا، انتخابی مطمئن برای صنایع و کاربری‌های مختلف در نظر گرفته شوند. شرکت کامینز پاور به دلیل تولید قطعات اصلی مورد استفاده در دیزل ژنراتور مانند موتور دیزلی، ژنراتور، توربوشارژ و سیستم کنترلی، از معدود تولیدکنندگان دیزل ژنراتورهای کوپل فابریک در دنیا محسوب می‌شود. استفاده آلترناتورهای ساخت شرکت STAMFORD ، توربور شارژهای ساخت شرکت Holset که هر دو متعلق به شرکت کامینز بوده و بهره‌گیری از سیستم کنترلی انحصاری Power Command، دیزل ژنراتورهای کامینز پاور را به انتخاب اول صنایع مختلف تبدیل کرده است. موتورهای دیزلی کامینز پاور از ابتدا با هدف استفاده تولید برق و تحت عنوان G-DRIVE طراحی و تولید می‌شوند. این موتورها قابلیت عملکرد در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی و ارائه حداکثر توان ممکن را دارند. دیزل ژنراتورهای شرکت کامینز پاور مطابق با آخرین تکنولوژی و دانش مهندسی روز دنیا و براساس استانداردهای بین‌المللی مانند ISO8528، IEC60034، و NFPA110 تولید می‌‌شوند.

5/5 - (1 امتیاز)
 
×